2011. május 8., vasárnap

Április vége - Május, 1. hét


Április utolsó hetében lovagolni voltunk:


Névnapost köszöntöttünk:


Ebben az időszakban egy igen szép és kedves ünnepre készültünk.


Az anyáknapi ajándékkészítés közben beszélgettünk a családról, az anyák szerepéről a családban, a szeretetről, gondoskodásról. Családi képeket is nézegettünk, és feltérképeztük a rokoni kapcsolatokat a nyagyobb családi körben.


Nagy szeretettel készültünk az anyukák köszöntésére is, aminek megvolt az eredménye. Nyílt napon belül énekeltünk, verset mondtunk az anyukáknak, nagymamáknak, majd átadtuk az ajándékot, amit könnyeikkel küszködve köszöntek meg.




Tordon Ákos: Anyáknapi mondóka

Anyukám, anyukám, találd ki,
Hogy az én nagy kincsem ugyan ki?
Ki más is lehetne, ha nem te.
Ültess hát, gyorsan az öledbe.


Kőhalmi Erzsébet: Kicsi vagyok

Kicsi vagyok, nagyot mondok
Anyukám, most hozzád szólok!
Kezedbe virágot teszek,
Mindig jó gyerek leszek!
Én kicsike vagyok
nagyot nem mondhatok
szüleim kertjében
most nyílni akarok.
Ki akarok nyílni,
mint pünkösdi rózsa,
de ki nem nyílhatok,
csak úgy illatozok.


Kőhalmi Erzsébet: Még a nap is

Még a nap is szebben süt,
mert anyák napja van ma,
sok madár is fenn az ágon
folyton ezt csipogja.

Kezemben egy virágcsokor,
mit is mondjak néked?
Elmondom hát újból, újból,
hogy szeretlek téged!

Mesélj, hogy örültél,
mikor megszülettem?
Mesélj, hogy aggódtál,
mikor beteg lettem?

Azóta megnőttem,
ugye édesanya:
Mégis beleférek
ölelő karodba!


Kőhalmi Erzsébet: Anyák napjára

Rajzoltam egy kicsi szívre
Sok színes virágot.
Édesanyám, anyák napján
Minden jót kívánok!
Szeretném, ha mindig
Mindig csak nevetnél,
Szeretném, ha mindig
Mindig velem lennél!


0 megjegyzés: